Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Cesta vnitřní svobody s.r.o., Medunova 2947/1, Stodůlky, 155 00, Praha 5, IČO 066 82 766, DIČ CZ06682766. Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 286272, email: info@andreamacalikova.cz, adresa provozovny Medunova 2947/1, Praha 5 - Stodůlky, 155 00. („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách https://eshop.kvantovanisrdcem.cz/

1.2. Podmínky se vztahují na všechny objednávky zboží realizované prostřednictvím E-shopu.

 

  1. Definice

2.1. Zákazník: Fyzická nebo právnická osoba, která učiní objednávku prostřednictvím E-shopu.

2.2. Kupní smlouva: Smlouva uzavřená mezi Provozovatelem a Zákazníkem na základě objednávky Zákazníka a jejího přijetí Provozovatelem.

 

  1. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Zákazník provádí objednávku zboží prostřednictvím E-shopu vyplněním objednávkového formuláře a jeho odesláním.

3.2. Mezi řádné náležitosti Objednávky patří:

  1. a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží a tlačítkem „Přidat do košíku“);
  2. b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu
    doručení Zboží;
  3. c) Identifikační a kontaktní údaje nakupujícího, sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa

3.2. Provozovatel potvrdí přijetí objednávky automatickým e-mailem, který obsahuje detaily objednávky. Tento e-mail je považován za potvrzení uzavření kupní smlouvy.

3.3. Pokud Zákazník potřebuje změnit nebo zrušit objednávku, musí tak učinit co nejdříve prostřednictvím e-mailu info@andreamacalikova.cz. Změny a zrušení jsou možné pouze do okamžiku odeslání zboží.

3.4. Objednávku nebudeme moci potvrdit v případě, že Zboží není dostupné nebo když objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno (tato informace o maximálním počtu Zboží bude vždy v rámci E-shopu poskytnuta). V těchto případech Vám zašleme nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

3.5. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

3.6. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.

 

  1. Ceny a platební podmínky

4.1. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak. Ceny se mohou měnit podle aktuální nabídky E-shopu.

4.2. Zákazník může zvolit z několika platebních metod, včetně platební karty, bankovního převodu a dalších možností uvedených v E-shopu.

4.3. Dodatečné náklady, jako jsou náklady na dopravu, budou uvedeny během procesu objednávání a budou připočteny k celkové ceně

4.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.

4.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete.
4.6. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

  1. Dodání zboží

5.1. Provozovatel se zavazuje odeslat zboží do 14 kalendářních dnů ode dne připsání platby na účet provozovatele. 

5.2. Zákazník je povinen zkontrolovat zboží při převzetí. Pokud zboží vykazuje viditelné vady nebo je poškozené, Zákazník musí reklamaci oznámit okamžitě po převzetí Dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.

5.3. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky. Dále dle individuální dohody.

5.4. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 5.2. Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši 50 Kč za den. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

 

  1. Práva z vadného plnění a reklamace

6.1. Zákazník má právo na reklamaci v případě, že zboží má vady nebo neodpovídá specifikacím uvedeným v E-shopu. Reklamaci je třeba podat písemně nebo e-mailem.

6.2. Záruka na zboží je poskytována v souladu se zákonnými požadavky.

  1. Odstoupení od smlouvy

7.1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pro uplatnění práva na odstoupení musí Zákazník informovat Provozovatele o svém rozhodnutí prostřednictvím e-mailu.

7.2. Zákazník je povinen vrátit zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží nese Zákazník.

  1. 3. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na
    účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude
    vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám
    prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu

7.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

  1. a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; 

nebo
b) na odstranění vady opravou Zboží, ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

7.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

7.6. Dále máte právo na:

  1. a) přiměřenou slevu z Ceny; nebo
  2. b) odstoupení od Smlouvy, jestliže:
  3. a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
    b) se vada projeví opakovaně; 
  4. c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  5. d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době
    nebo bez značných obtíží pro Vás.

7.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

7.8. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

7.9. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

7.10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

  1. a) datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
  2. b) co je obsahem reklamace;
  3. c) jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
  4. d) Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

7.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.12. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

7.13. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

7.14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

7.15. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.

 

  1. Ochrana osobních údajů

8.1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro účely vyřízení objednávky a dalších souvisejících činností.

8.2. Zákazník má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání. Provozovatel zajistí bezpečné zpracování a ochranu osobních údajů.

 

  1. Práva a povinnosti

9.1. Provozovatel se zavazuje poskytovat kvalitní zboží a služby v souladu s těmito Podmínkami a platnými právními předpisy.

9.2. Zákazník se zavazuje poskytnout pravdivé a přesné informace při objednávce a zajišťovat řádné převzetí zboží.

 

  1. Řešení sporů a aplikovatelné právo

10.1. Všechny spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou a těmito Podmínkami budou řešeny přednostně smírnou cestou.

10.2. Pokud se spor nepodaří vyřešit smírně, bude řešen příslušným soudem v místě sídla Provozovatele.

10.3. Na vztahy mezi Provozovatelem a Zákazníkem se vztahují platné právní předpisy České republiky.

10.4. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

 

  1. Závěrečná ustanovení

11.1. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit tyto Podmínky. Změny Podmínek budou zveřejněny na E-shopu a budou účinné od okamžiku jejich zveřejnění.

11.2. Pokud je některé ustanovení těchto Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebude to mít vliv na platnost ostatních ustanovení.

 

Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1. 9. 2024

 
 
Zpět do obchodu